Cardo - interkomy dla motocyklistów
  • CARDO
  • INTERKOMY
  • WSPARCIE
  • Serwis
  • Gdzie kupić
  • Dla Partnerów

SERWIS, NAPRAWY i POMOC TECHNICZNA

Serwis produktów Cardo świadczy w Polsce:
KONTEL SP. Z O.O SP. K
Rakowiecka 30
​02-528 Warszawa
​
Masz do wyboru dwie opcje realizacji serwisu:
  1. W punkcie gdzie kupiłeś swój interkom (urządzenia za pośrednictwem sprzedawcy trafiają do KONTEL)
  2. Bezpośrednio w serwisie importera Cardo na Polskę  - KONTEL
Aby uzyskać usługę serwisową w KONTEL, wykonaj kolejne kroki:

Krok 1 - Samodzielna diagnostyka
  1. Sprawdź, czy urządzenie jest naładowane /podłączone do gniazda sieci elektrycznej.
  2. Rozłącz i połącz ponownie wszystkie kable.
  3. Wykonaj diagnostykę zgodnie z instrukcją dołączoną do urządzenia.

Krok 2 - Kontakt z serwisem KONTEL. Przed zadzwonieniem do nas (lub przed wysłaniem wiadomości) przygotuj:
  • nazwę produktu i model,
  • numer seryjny (znajduje się on najczęściej na naklejce z danymi KONTEL),
  • konfigurację sprzętu i oprogramowania,
  • wszystkie komunikaty o błędach wyświetlane na ekranie,
  • dowód zakupu, na przykład fakturę lub paragon.
  • pełne informacje o zaobserwowanej nieprawidłowości w funkcjonowaniu sprzętu
Następnie skontaktuj się z nami: 
  • serwis@kontel.pl
  • tel. 22 646 76 76 (w sprawie Cardo sclalrider kontakt pn-czw 11:00-16:30, pt 11:00-15:00)

Krok 3 - Przesłanie sprzętu do naprawy
  • Jeśli pracownik serwisu KONTEL nie pomoże Ci zdalnie w rozwiązaniu problemu, wypełnij formularz zgłoszenia RMA. 
  • Otrzymasz zwrotnie numer zgłoszenia serwisowego (numer RMA).
  • Do sprzętu zakwalifikowanego do naprawy gwarancyjnej dołącz koniecznie gwarancję (którą jest instrukcja w języku polskim z numerami seryjnymi!)  oraz kopię dowodu zakupu. 
  • Sprzęt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie producenta lub inne opakowanie zastępcze, gwarantujące bezpieczny transport urządzenia. Serwis KONTEL nie odpowiada za szkody powstałe podczas transportu wynikające z wadliwego zapakowania.
  • Sprzęt z kopią zgłoszenia RMA należy dostarczyć do serwisu osobiście, przesyłką pocztową albo kurierską - na własny koszt na adres: SERWIS KONTEL, ul. Rakowiecka 30, 02-528 Warszawa.
  • Nadany numer RMA musi być umieszczony w widocznym miejscu na opakowaniu, np. na liście przewozowym. Paczka bez odpowiedniego oznaczenia może nie zostać przyjęta.
  • W przypadku uznania naprawy za gwarancyjną sprzęt zostanie odesłany na koszt KONTEL (na adres w Polsce). W przypadku napraw nie objętych gwarancją transport sprzętu w obie strony pokrywa klient.
  • Raz jeszcze przypominamy: Nie wysyłaj urządzenia do serwisu przed uzyskaniem numeru zgłoszenia naprawy (RMA)! 
    Przesyłka bez odpowiedniego oznaczenia może nie zostać przyjęta!
  • Pamiętaj, że nadanie numeru RMA nie jest jednoznaczne z uznaniem gwarancji.

Importer i Dystrybutor w

​
Polsce

​KONTEL
02-528 Warszawa
ul. Rakowiecka 30
tel. (22) 56 54 536

​marta.karpinska@kontel.pl


Producent
​


Cardo Systems, Ltd.
811 E. Plano Parkway,
Suite 110A Plano TX, USA

Obraz
Obraz
Obraz
Obraz

Zobacz inne witryny KONTEL:

www.plantronics.net.pl  - słuchawki nagłowne dla biur, Call Center, UC - do telefonów, komputerów, tabletów i smartfonów
www.konftel.pl  - telefony i przystawki audiokonferencyjne 
www.clearone.net.pl - profesjonalne rozwiązania Audio-Video, mikrofony, nagłośnienie, streaming mediów, Digital Signage
www.yealink.pl  - telefony i wideotelefony IP (SIP)
www.ascomwireless.pl  - systemy dla szpitali (przyzywowy, zarządzanie alarmami), przemysłu (optymalizacja produkcji), IP-DECT, teleCARE IP

Copyright - 1996-2019 KONTEL. Wszystkie prawa zastrzeżone, zdjęcia i materiały należą do KONTEL Sp. o.o. S.K lub odpowiednich producentów. Kopiowanie w części lub w całości bez pisemnej zgody zabronione.
  • CARDO
  • INTERKOMY
  • WSPARCIE
  • Serwis
  • Gdzie kupić
  • Dla Partnerów