SERWIS, NAPRAWY i POMOC TECHNICZNA
Serwis produktów Cardo zakupionych wyłącznie w kanale Kontel świadczy:
KONTEL Sp. z o.o. SP. K.
Rakowiecka 30
02-528 Warszawa
UWAGA: PRZERWA W PRACY SERWISU: 01-15.08.2021
KONTEL Sp. z o.o. SP. K.
Rakowiecka 30
02-528 Warszawa
UWAGA: PRZERWA W PRACY SERWISU: 01-15.08.2021
Masz do wyboru dwie opcje realizacji serwisu:
- W punkcie gdzie kupiłeś swój interkom (urządzenia za pośrednictwem sprzedawcy trafiają do KONTEL)
- Bezpośrednio w serwisie - KONTEL
Aby uzyskać usługę serwisową w KONTEL, wykonaj kolejne kroki:
Krok 1 - Samodzielna diagnostyka
Aby uzyskać nowe oprogramowanie odwiedź stronę producenta https://www.cardosystems.com/support/
Krok 2 - Kontakt z serwisem KONTEL. Przed zadzwonieniem do nas (lub przed wysłaniem wiadomości) przygotuj:
Krok 1 - Samodzielna diagnostyka
- Sprawdź, czy urządzenie jest naładowane /podłączone do gniazda sieci elektrycznej.
- Rozłącz i połącz ponownie wszystkie kable.
- Wykonaj diagnostykę zgodnie z instrukcją dołączoną do urządzenia.
Aby uzyskać nowe oprogramowanie odwiedź stronę producenta https://www.cardosystems.com/support/
Krok 2 - Kontakt z serwisem KONTEL. Przed zadzwonieniem do nas (lub przed wysłaniem wiadomości) przygotuj:
- nazwę produktu i model,
- numer seryjny (znajduje się on najczęściej na naklejce z danymi KONTEL),
- konfigurację sprzętu i oprogramowania,
- wszystkie komunikaty o błędach wyświetlane na ekranie,
- dowód zakupu, na przykład fakturę lub paragon.
- pełne informacje o zaobserwowanej nieprawidłowości w funkcjonowaniu sprzętu
- serwis@kontel.pl
- tel. 22 646 76 76 (w sprawie Cardo sclalrider kontakt pn-czw 11:00-16:30, pt 11:00-15:00)
- Jeśli pracownik serwisu KONTEL nie pomoże Ci zdalnie w rozwiązaniu problemu, wypełnij formularz zgłoszenia RMA.
- Otrzymasz zwrotnie numer zgłoszenia serwisowego (numer RMA).
- Do sprzętu zakwalifikowanego do naprawy gwarancyjnej dołącz koniecznie gwarancję (którą jest instrukcja w języku polskim z numerami seryjnymi!) oraz kopię dowodu zakupu.
- Sprzęt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie producenta lub inne opakowanie zastępcze, gwarantujące bezpieczny transport urządzenia. Serwis KONTEL nie odpowiada za szkody powstałe podczas transportu wynikające z wadliwego zapakowania.
- Sprzęt z kopią zgłoszenia RMA należy dostarczyć do serwisu osobiście, przesyłką pocztową albo kurierską - na własny koszt na adres: SERWIS KONTEL, ul. Rakowiecka 30, 02-528 Warszawa.
- Nadany numer RMA musi być umieszczony w widocznym miejscu na opakowaniu, np. na liście przewozowym. Paczka bez odpowiedniego oznaczenia może nie zostać przyjęta.
- W przypadku uznania naprawy za gwarancyjną sprzęt zostanie odesłany na koszt KONTEL (na adres w Polsce). W przypadku napraw nie objętych gwarancją transport sprzętu w obie strony pokrywa klient.
- Raz jeszcze przypominamy: Nie wysyłaj urządzenia do serwisu przed uzyskaniem numeru zgłoszenia naprawy (RMA)!
Przesyłka bez odpowiedniego oznaczenia może nie zostać przyjęta! - Pamiętaj, że nadanie numeru RMA nie jest jednoznaczne z uznaniem gwarancji.